Generátor nadpisů pro blogové články

Generátor nadpisů pro blogové články

Popiš obsah svého článku ve formátu [sloveso v infinitivu + jakákoliv další slova]. Představ si, že odpovídáš na otázku: Co se čtenář v mém článku naučí či dozví?

Pár příkladů, co zadat do formuláře:

  • Vytvořit webové stránky
  • Nalíčit se podle nejnovějších trendů
  • Cestovat levně po Evropě
Začni slovesem, např. aktualizovat WordPress

K čemu ti poslouží nástroj pro tvorbu nadpisů?

Copywriting nepatří mezi tvé silné stránky? S tímto bezplatným nástrojem zvládneš vytvořit titulky, z kterých tvoji čtenáři budou slintat blahem 🙂

Využiješ jej nejen při blogování, ale třeba i pro vytvoření atraktivních předmětů pro newslettery či pro texty PPC kampaní.

Jak tahle hračička funguje?

V copywritingu existují určité principy, jak prezentovat informace čtenářům. Pokud některý z nich použiješ, máš vyšší pravděpodobnost, že titulek splní tvůj cíl (např. větší procento lidí na něj klikne, když se objeví ve vyhledávačích). Tento generátor nadpisů využívá několik takových vzorců.

Měj ovšem na paměti, že se jedná o pomůcku, ne náhražku tvého mozku 🙂 Automaticky vytvořené titulky by ti měly sloužit hlavně k inspiraci. Přeci jen jde o takovou virtuální cvičenou opici. Někdy se možná se svými výplody trefí do černého, zatímco u některých témat vychrlí návrhy spíše pro zasmání než pro použití na blogu.

Na rozdíl od podobných zahraničních nástrojů jsem si zde vyhrál s časováním sloves. U některých dokáže vytvořit minulý i budoucí čas v různých osobách, negaci a také rozkazovací i podmiňovací způsob.

Online kurz zdarma

Nauč se vydělávat pomocí vlastních stránek či blogu

Spousta lidí se živí online. Někteří i dost slušně. Chceš se stát jedním z nich? Emailový kurz na míru dle tvých zkušeností a znalostí. Zdarma. Jdeme na to?

Článek Generátor nadpisů pro blogové články má 5 komentářů:

Lucia Nováková

Generátor nadpisů je úžasná hračička, moc se vám povedl. Akorát mám dojem, že ho valná část internetových plátků již nějakou dobu používá.

Odpovědět

Je to tak. Někteří se snaží kombinovat různé copywritingové principy, zatímco jiní stále dokola používají to samé.

Před časem jsem třeba navštívil blog, který měl desítky článků. Všechny začínaly stylem „7 způsobů, jak…“. Když člověk vidí jeden takový článek v Google, určitě to pomůže zvýšit pravděpodobnost, že na něj klikne. Pokud ovšem pročítáme desítky podobných titulků, tak trochu to unavuje.

Přesto mi přijde zajímavé, že to funguje. Nejen obecně, ale třeba i na mě. Vzhledem k tomu, že se v marketingu pohybuji dlouho, tak když na mě prodejci zkouší některé manipulační techniky, má to na mě opačný efekt, než by si přáli. Nicméně všiml jsem si, že některé copywritingové strategie mají tendenci přitáhnout mou pozornost, přestože jsem si naprosto vědom, že např. článek „5 způsobů, jak vytvořit blog“ nemusí být nikterak lepší než článek s nadpisem „Jak vytvořit blog“.

Díky tomu (i když částečně asi i ze zvědavosti, co je to za kašpara ten autor článku 🙂 ) jsem před časem klikl v Google i na odkaz na článek s titulkem „1 způsob, jak…“.

Odpovědět

18 čtenářů sdílí své tipy, jak bombardovat Írán

Jak najít nigerijského prince a nedostat se při tom do křížku se zákonem

Ještě jste nezakopli o vlastní nohy? Je na čase to změnit

13 nejčastějších lží, kvůli kterým mnozí nikdy nezakopli o vlastní nohy

Proč se v dnešní době vyplatí otevřít Severní Koreu

Nevypadli jste z okna ruské nemocnice? V roce 2021 na vás čeká nemilé překvapení

60 % lidí nedokáže pít savo, aniž by se dopustili této chyby

Ani Chuck Norris by nezvládl dokázat plochou Zemi, kdyby nevěděl toto

Za mě dobrý.

Odpovědět

Těší mě, že tento nástroj má tak pozitivní vliv na kreativitu 🙂

Pár desítek perliček sdíleli lidé také na Twitteru: https://twitter.com/search?q=https%3A%2F%2Fimbecil.cz%2Fgenerator-nadpisu-pro-blogove-clanky – většina z nich se nalézá v komentářích u jednotlivých tweetů. Některé z nich se fakt povedly.

Odpovědět
Hanny

Díky za článek https://imbecil.cz

Odpovědět

Napsat komentář

*
*
*
*